מהו דאודורנט טבעי, ולמה הוא מומלץ עבור הזעת יתר?

מכירים את הרגע הזה בו סיימתם ריצה, וכולכם תקווה שלא תפגשו משהו שאתם מכירים? או היום החם הזה, בו אתם מנסים להימנע מהתקרבות יתר לאנשים?

הזעת יתר היא אחת הבעיות הנפוצות בימינו, וההתחממות הגלובלית כלל לא מקלה עליה. כמוני, גם אתם ניסיתם ככל הנראה את כל סוגי הדאודורנט על המדף בסופר, אך אחד גרם לגירוד, השני לריח לא נעים, והשלישי לאדמימות. הפתרון האולטימטיבי עבור הזעת יתר הוא דאודורנט טבעי. בעוד שדאודורנט רגיל עמוס בכימיקלים שנועדו לסתום את נקבוביות הזיעה, הדאודורנט הטבעי פשוט חוצץ בין הזיעה לחיידקים הדרים על העור שלנו. בנוסף, הדאודורנט הטבעי ממגר את הריח, בעוד דאודורנט רגיל מחפה על הריח, אך לא מונע את היווצרותו.

מהי זעה, ולמה נוצרת הזעת יתר?

הזיעה היא לא מחלה, היא הדרך הטבעית בה הגוף שלנו מחמצן את עצמו, ודאודורנט רגיל עוצר את התהליך החיוני הזה. דבר זה מכניס את הגוף למגננה, ועלול לגרום להזעת יתר. דאודורנט טבעי מאפשר לגוף לסיים את התהליך, כאשר פעולתו היא במניעת הריח, ולא במניעת הזעה.

דאודורנט טבעי מומלץ לבעלי עור רגיש, שכן הוא אינו מכיל אלכוהול, אלומיניום או כימיקלים אחרים. הפתרון הטבעי מומלץ גם עבור אנשים הסובלים מהזעת יתר מוגברת, ודאודורנט רגיל לא עוזר להם. יתרון נוסף שאין לזלזל בו הוא שדאודורנט טבעי לא  מכתים את הבגדים! כן, קראתם נכון! האלומיניום הנמצא בדאודורנט רגיל גורם לתגובה חומצתית, המכתימה את הבגד, אך כפי שאמרנו-בדאודורנט טבעי אין אלומיניום, ואין תגובה חומצתית.

האם דאודורנט טבעי הוא קשה להשגה?

כיום ניתן למצוא דאודורנט טבעי ברוב חנויות הטבע ובתי המרקחת, הדאורדורנט הטבעי המומ לץ ביותר הוא מסדרת ספיראל רול און טבעי מווסת את פעילות בלוטות הזיעה מונע הזעה וריחות רעים. וכמובן ללא אלומיניום. לאמיצים בינינו, ניתן להכין דאודורנט טבעי בבית, כך שתוכלו לדעת בדיוק מה הכנסתם, ומה אתם שמים על גופכם.

המאמר עודכן לאחרונה בתאריך 4/10/2018

לפרטים נוספים בנושא דאודורנט טבעי

* שם מלא
דוא"ל
* טלפון
אני מאשר/ת כי תהיו רשאים לפנות אלי באמצעות דיוור פרסומי, אין באמור בכדי להוות הסכמה לביצוע עסקה כלשהי. אני רשאי/ת לחזור בי מהסכמתי זו בכל עת.
תודה על פניתך, נציגנו יחזור אליך בהקדם
סליחה, איקעה שגיאה. אנא מלאו כל הפרטים ונסו שנית.
מוצרים נלווים
מאמרים נוספים

פתרונות להזעת יתר

הזעת יתר היא תופעה מטרידה ונפוצה, אשר גורמיה אינם ברורים דיים, ולכן עדיין לא נמצאה לה תרופה אשר תמגר אותה לחלוטין. לעומת זאת, ישנן מספר שיטות טיפול מוכחות להפחתת הזעת היתר

קרא עוד

הזעת יתר בבית השחי

ישנן רמות שונות של הזעה בבית השחי ממקרים בהם מזיעים במצב של מתח, חרדה או התרגשות מסוימת ועד למקרים בהם מזיעים כמעט כל היום ובכל ימות השנה ללא תלות בטמפרטורה, במצב הרוח ובסביבה.

קרא עוד

הזעת יתר בזמן לחץ, מתח וחרדה

הזיעה עלולה להופיע כאשר אנו מתוכננים לשאת נאום מול קהל, נמצאים בראיון עבודה, במהלך בחינה מלחיצה או קשה, כשאני עצבניים ולחוצים וכן באמצע פגישה חשובה.

קרא עוד

דאודורנט – Deodorant

רוב הדאודורנטים בדרך כלל נועדו רק כדי לשלוט בריח, אבל סוגים מסוימים של דאודורנטים כוללים גם מרכיבים המסייעים למנוע הזעה

קרא עוד

אנהידרול פורטה

אנהידרול פורטה מכיל אלומיניום כלוריד שתפקידו לחסום את בלוטות הזיעה. אלו אותן בלוטות אשר מהן אמורה לצאת הזיעה אל מחוץ לגוף

קרא עוד

רעלים בדאודורנט

כולנו נתקלנו בשנים האחרונות בשיח הפורה בעניין הרעלנים שנמצאים בדאודורנטים ותכשירים יומיומיים אחרים אתם אנו משתמשים. אך כמה מאתנו באמת מבינים את ההשלכות של הרעלנים האלו, ואת היקף הבעיה?

קרא עוד

הרשמו לניוזלטר שלנו!

ותוכלו לקבל מדי חודש הצעות, המלצות ועדכונים

* שם מלא
* דוא"ל
סליחה, איקעה שגיאה. אנא נסו שוב.

אני מאשר/ת כי תהיו רשאים לפנות אלי באמצעות דיוור פרסומי (במיילים, מסרונים וכד') אין באמור בכדי להוות הסכמה לביצוע עסקה כלשהי. אני רשאי/ת לחזור בי מהסכמתי זו בכל עת.

האתר הזה מוגן על ידי reCAPTCHA Enterprise ו-Google מדיניות פרטיות ותנאי השימוש.

הזעת יתר iDry Israel

טלפון:
077-8270039
כתבו לנו:
[email protected]
עשו לנו לייק: