איך זה עובד?

אנהידרול פורטה מכיל אלומיניום כלוריד שתפקידו לחסום את בלוטות הזיעה. אלו אותן בלוטות אשר מהן אמורה לצאת הזיעה אל מחוץ לגוף. כאשר מורחים את האנהידרול פורטה על העור נוצרת מן שכבת מגן מעל בלוטות הזיעה וכאשר הן מתחילות להזרים את הזיעה החוצה האלומיניום סופג אותה וחוסם את הבלוטות.

 

אנהידרול פורטה מומלץ?

לפני שמתחילים להשתמש באנהידרול פורטה שזהו אנטיפרספירנט חזק במיוחד ניתן לנסות תכשירים עדינים יותר אשר לא חוסמים לחלוטין את בלוטות הזיעה ומהווים פתרון מצוין לאלה הסובלים מהזעת יתר בבית השחי. אחד התכשירים הטובים ביותר בעולם כאמור הוא ה-ספיריאל אקסטרים. ספיריאל אקסטרים הינו תכשיר ייחודי המווסת את פעילות בלוטות הזיעה ומונע הזעה וריחות רעים. נוצר כדי לשלוט באופן קבוע בהזעת יתר באיזור בית השחי מבלי להפריע לתפקוד הטבעי ולמנוע היווצרות של ריחות לא נעימים.

 

איך משתמשים?

את האנהידרול פורטה נהוג למרוח בלילה לפני השינה ולתת לו להתייבש באופן טבעי. יש לשטוף אותו עם מים וסבון בבוקר. אין צורך למרוח אותו שוב בבוקר, ניתן להשתמש בדאודורנט הרגיל שלך ביום יום במידת הצורך, אך לא להשתמש antiperspirants אחר בבוקר שלמחרת.
מומלץ למרוח את האנהידרול פורטה שני לילות ברציפות, ולאחר מכן לא להשתמש בו בשני הלילות הבאים. יש לחזור על פעולה זו ככל שיידרש. ניתן להתחיל איתו בתדירות גבוהה או נמוכה יותר על מנת להשיג את האפקט הרצוי, אבל יש לזכור כי אם ישנו גירוי המופיע על העור הנך כנראה משתמש/ת בו לעתים קרובות מדי.

 

האם אנהידרול פורטה מסרטן?

אנהידרול פורטה כמו שאר סוגי הדאודורנטים להזעת יתר בבית השחי מכילים תרכובות אשר מבוססות אלומיניום והן המרכיב הפעיל העיקרי בכמעט כל antiperspirants. תפקידן של תרכובות אלו הוא לחסום באופן זמני את צינוריות הזיעה על פני השטח של העור. בשנים האחרונות, הועלו חששות כי שימוש תכוף של antiperspirants מבוסס אלומיניום על העור ליד בית החזה עשוי להוביל לספיגה משמעותית של החומר על ידי הגוף וכן גם בתוך הגן הנשי, האסטרוגן, שעלול לגרום לשינויים הורמונליים. מכיוון שלאסטרוגן יש את היכולת לקדם את הצמיחה של תאי סרטן שד, חוקרים הזהירו כי שימוש תכוף בantiperspirants מבוסס אלומיניום עלול להוביל להתפתחות של סרטן השד.

אין ממצאי מחקר עקביים וגדולים בעניין המראים קשר חיובי בין שימוש בדאודורנט antiperspirants לבין פיתוח סרטן השד, אומנם מקורות יודעי דבר אשר מרצים בסמינרים לסרטן השד ברחבי העולם נשאלו מדוע הסיבה הנפוצה ביותר לפיתוח גידולים סרטניים בשד קרובה לרוב לאזור בית השחי.
הנה תשובתם:
בגוף האנושי ישנם רק מספר אזורים שבהם הוא יכול לפלוט רעלים החוצה והם: מאחורי הברכיים, מאחורי האוזניים, אזור המפשעה ובתי השחי. הרעלים אמורים להיות מסולקים דרך הזיעה אל מחוץ לגוף לכן אנהידרול פורטה ודאודורנטים להזעת יתר אחרים אשר חוסמים את יציאת הזיעה מונעים מהרעלים לצאת אל מחוץ לגוף. רעלים אלה אינם ייעלמו באורח פלא. במקום זאת, הגוף מפקיד אותם בבלוטות הלימפה מתחת לזרועות שכן הוא לא יכול להפריש אותם החוצה.
גברים נוטים פחות (אבל לא לגמרי פטורים) לפתח סרטן השד דרך שימוש בדאודורנט בבית השחי מכיוון שהדאודורנט נתפס בשיער שלהם ולא נמרח ישירות על העור.
לעומת זאת נשים אשר מורחות את הדאודורנט אחרי הגילוח מגבירות את הסיכון עוד יותר בגלל שהגילוח גורם לחתכים כמעט בלתי מורגשים בעור ומאפשר את כניסת הכימיקלים לתוך הגוף מאזור בית השחי.
כיום ישנם פתרונות שונים ויצירתיים אשר נותנים מענה להזעת היתר בגוף. מצד אחד הם מונעים מהזיעה לעבור לבגד החיצוני ומצד שני הם מאפשרים לגוף להמשיך להזיע, לצנן את הטמפרטורה שלו ולהוציא את הרעלים מחוץ לגוף, את הפתרונות הללו תוכלו למצוא באתר שלנו.

 

אנהידרול פורטה מחיר

המחיר של האנהידרול פורטה (Anhydrol forte) אמור לנוע בין 60 ל 70 ₪ וניתן להשיגו בבתי המרקחת השונים ללא מרשם רופא.

 

אנהידרול פורטה אזהרות ותופעות לוואי

אנהידרול פורטה מיועד לשימוש חיצוני על העור בלבד.
אין למרוח אותו על עור פגוע או מגורה.
בעקבות השימוש באנהידרול פורטה ייתכן והזיעה תעבור למקומות אחרים בגוף כגון כפות הידיים והרגליים, בטן, גב, מפשעות וכו'.
ברוב המקרים מיד לאחר מריחת האנהידרול פורטה איזור בית השחי ישרוף עד ישרוף מאוד.

יש להימנע ממגע של המוצר בעיניים או באזורים ריריים כגון פה, מעברי האף או איברי מין.
אנהידרול פורטה מיועד לשימוש רק בבית השחי, בידיים או ברגליים. אין להשתמש בו באזורים אחרים משום שהזעה היא פונקציה חשובה לשליטה בטמפרטורת הגוף שלך.
לא לגלח או להשתמש במסירי שיער בשטח של העור המטופל בתוך 12 שעות לפני או אחרי השימוש ב- Anhydrol forte.

יש להימנע ממגע ישיר של האנהידרול פורטה עם בגדים, משטחים, תכשיטים מכיוון שהוא עלול לגרום נזק או לטשטש אותם.
אין להשתמש במקרה של רגישות או אלרגיה ידועה לכל מרכיב. אם אתה מרגיש שאתה חווה תגובה אלרגית, יש להפסיק את השימוש באנהידרול פורטה וליידע את הרופא או הרוקח שלך באופן מיידי.

הריון והנקה, יש ליידע את הרופא לפני השימוש באנהידרול פורטה.
תופעות הלוואי שפורטו לעיל עשויות שלא לכלול את כל תופעות הלוואי שדווחו על ידי היצרן של התרופה. לקבלת מידע נוסף על כל סיכונים אפשריים אחרים הקשורים לתרופה זו, אנא קראו את המידע מצורף לתרופה או היוועצו עם הרופא או הרוקח.

 

דאודורנטים חלופיים

  • ספיריאל קרם הינו תכשיר ייחודי המווסת את פעילות בלוטות הזיעה ומונע הזעה וריחות רעים. ניתן לשימוש בפנים, בית שחי, כפות ידיים, כפות רגליים ובשאר האזורים בגוף.

    הקרם הינו עמיד ובעל פעילות ממושכת. אינו מכתים את הבגדים. חשוב לציין כי המגע של הקרם על הגוף נעים במיוחד והוא מווסת את ההזעה ולא מפסיק אותה לגמרי כך שלא נגרמת תופעה של "הזעה מפצה" בעקבות השימוש בו.

  • Carpe Underarm Stick דאודורנט מסדרת תכשירים אמריקאית- הנוסחה המנצחת הפכה לרב מכר באמריקה! רופאי עור היו הראשונים שסיפרו ש- Carpe הוא אנטי -זיעה אידיאלי בבית השחי. הסוד ליעילות הקיצונית של Carpe Underarm הוא תערובת ייחודית של מרכיב פעיל חזק (אלומיניום ב -15%) עם מרכיבים תומכים הנעים מאבקות סופגות זיעה ועד שמן אקליפטוס טבעי.

פתרונות חלופיים

  • חולצת iDry הוא המוצר הטוב בעולם למניעת כתמי זיעה, 100% שביעות רצון! החולצה עשויה כותנה איכותית ורכה במיוחד המעניקה תחושה נינוחה ובטוחה. הגנה מובטחת מפני כתמי זיעה וכתמים דהויים וצהובים באזור בית השחי. מגיע בגזרת נשים וגברים ובצבעים שחור ולבן.

  • חולצת SLIM FIT של iDry בעלת טכנולוגיית פטנט חסינה לזיעה שעוצרת את הזיעה!

    גזרת ה- SLIM FIT מתאימה באופן מושלם ושומרת על דיסקרטיות מתחת לחולצה מכופתרת או הטריקו האהובה עליך. כדי להגן על הבגדים שלך מזיעה, כתמים וריח בבית השחי. החולצה בגזרה דקיקה מחבקת את גופך בנוחות מירבית למראה ותחושה נקייה ויבשה. הקל על הדאגות שלך והתמודד בביטחון עם כל מצב מלחיץ ומזיע. מגיע בגזרת נשים וגברים בצבע לבן.

המאמר עודכן לאחרונה בתאריך 1/10/2022

למידע נוסף אודות התמודדות עם הזעה בבית השחי

* שם מלא
דוא"ל
* טלפון
אני מאשר/ת כי תהיו רשאים לפנות אלי באמצעות דיוור פרסומי, אין באמור בכדי להוות הסכמה לביצוע עסקה כלשהי. אני רשאי/ת לחזור בי מהסכמתי זו בכל עת.
תודה על פניתך, נציגנו יחזור אליך בהקדם
סליחה, איקעה שגיאה. אנא מלאו כל הפרטים ונסו שנית.
מוצרים נלווים
מאמרים נוספים
טיפול באמצעות מכשיר miraDry

טיפול במכשיר מירה דריי

מירה דריי (miraDry) הוא מכשיר חדשני, ראשון מסוגו בעולם המשמש כפתרון לא פולשני, בטוח ויעיל לטיפול בבעיות של הזעת יתר בבית השחי.

קרא עוד

פתרונות להזעת יתר

הזעת יתר היא תופעה מטרידה ונפוצה, אשר גורמיה אינם ברורים דיים, ולכן עדיין לא נמצאה לה תרופה אשר תמגר אותה לחלוטין. לעומת זאת, ישנן מספר שיטות טיפול מוכחות להפחתת הזעת היתר

קרא עוד

טיפולים להזעת יתר

כולנו מזיעים. אנחנו צריכים את הזיעה כדי לשרוד, כדי לנקות את הגוף מרעלים וכדי לאפשר לו להמשיך ולחיות כמה שיותר נקי. זיעה היא דבר לא נעים אבל היא חשובה, וכל עוד היא פרופורציונאלית הכל בסדר. מה זה אומר פ

קרא עוד

הזעת יתר בבית השחי

על מנת שנוכל לטפל בבעיית ההזעה בבית השחי אנו מציגים כאן מספר דרכי טיפול אשר נפרט עליהן בהמשך:

קרא עוד

דאודורנט – Deodorant

רוב הדאודורנטים בדרך כלל נועדו רק כדי לשלוט בריח, אבל סוגים מסוימים של דאודורנטים כוללים גם מרכיבים המסייעים למנוע הזעה

קרא עוד

מה זה Thompson Tee (חולצת iDry)?

חולצת הת'ומפסון הינה חולצה ייחודית למניעת כתמי ועיגולי זיעה באזור בית השחי

קרא עוד

הרשמו לניוזלטר שלנו!

ותוכלו לקבל מדי חודש הצעות, המלצות ועדכונים

* שם מלא
* דוא"ל
סליחה, איקעה שגיאה. אנא נסו שוב.

אני מאשר/ת כי תהיו רשאים לפנות אלי באמצעות דיוור פרסומי (במיילים, מסרונים וכד') אין באמור בכדי להוות הסכמה לביצוע עסקה כלשהי. אני רשאי/ת לחזור בי מהסכמתי זו בכל עת.

האתר הזה מוגן על ידי reCAPTCHA Enterprise ו-Google מדיניות פרטיות ותנאי השימוש.

הזעת יתר iDry Israel

טלפון:
077-8270039
כתבו לנו:
[email protected]
עשו לנו לייק: