חולצת iDry

המוצר הטוב בעולם למניעת כתמי זיעה, 100% שביעות רצון! החולצה עשויה כותנה איכותית ורכה במיוחד המעניקה תחושה נינוחה ובטוחה. הגנה מובטחת מפני כתמי זיעה וכתמים דהויים וצהובים באזור בית השחי.

4.7 כוכבים מתוך 5

1 כוכבים
0%
2 כוכבים
0%
3 כוכבים
4%
4 כוכבים
18%
5 כוכבים
77%
49 תגובות

חולצת iDry

המוצר הטוב בעולם למניעת כתמי זיעה, 100% שביעות רצון! החולצה עשויה כותנה איכותית ורכה במיוחד המעניקה תחושה נינוחה ובטוחה. הגנה מובטחת מפני כתמי זיעה וכתמים דהויים וצהובים באזור בית השחי.

4.7 כוכבים מתוך 5
1 כוכבים
0%
2 כוכבים
0%
3 כוכבים
4%
4 כוכבים
18%
5 כוכבים
77%
49 תגובות
עגול
V רגיל

המידות אמריקאיות וגדולות. מומלץ לרכוש מידה אחת פחות.

XS
S
M
L
XL
XXL
כמות
מחיר ליחידה:
139
מחיר ליחידה:
139
דגם
עגול
V רגיל
מידה
XS
S
M
L
XL
XXL

המידות אמריקאיות וגדולות. מומלץ לרכוש מידה אחת פחות.

צבע
כמות
Thank you! Your submission has been received!
תיאור המוצר

חולצת iDry

חולצה למניעת כתמי זיעה

  • החולצה מגיעה בארבעה דגמים: צווארון עגול, צווארון וי

  • החולצה קיימת במידות הבאות:XS,  S, M, L, XL, XXL

  • מידות גזרת הגברים הן מידות אמריקאיות. גדולות במידה וחצי מהמידות הישראלית, מומלץ לקחת מידה אחת פחות.

  • עשויה 100% כותנה איכותית ורכה במיוחד המעניקה תחושה נינוחה ובטוחה.

  • הגנה מובטחת מפני כתמי זיעה וכתמים דהויים וצהובים באזור בית השחי בעזרת שכבת מגן ייחודית המאפשרת לחום הגוף ולזיעה להיספג בשכבת הרפידה.

  • עיצוב מושלם המקנה מראה אלגנטי, מסוגנן ויוקרתי.

  • נלחמת בריחות הלא נעימים ובחיידקים הנוצרים במהלך ההזעה.

  • ניתנת לכביסה (לכבס בכביסה עדינה עד 40 מעלות, לא להכניס למייבש).

  • ידידותית לסביבה.

  • מתאימה גם ללובשים מדים ולציבור הדתי.

  • 92% לקוחות חוזרים.

הוראות כביסה: כביסה עדינה עד 40 מעלות וללא מייבש.

גלריה
סרטונים
מה זה?

חולצת iDry נקראת גם חולצת הת'ומפסון הינה חולצה ייחודית למניעת כתמי ועיגולי זיעה באזור בית השחי. החולצה מיוצרת בעזרת טכנולוגיית ההידרו-שילד החסינה בפני זיעה.  את חולצת הת'ומפסון לובשים מתחת לכל חולצה רגילה וכך, נמנעים מסימני הזיעה. העיצוב החדשני משלב בין הסגנון והנוחות של חולצות-תחתונות איכותיות לבין טכנולוגיית ההידרו-שילד החסינה בפני הזעה. התוצאה- הגנה מושלמת פני כתמי זיעה בבית השחי .

החולצה מיוצרת בארה"ב ומסווגת על ידי ה- FDA כמוצר רפואי. החולצה המיוחדת מיוצרת בהתבסס על פטנט ייחודי ומשלבת כותנה איכותית, רכה וקלילה עם חומרים מתקדמים ביותר ועמידים בפני מים, היוצרים יחדיו חסימה מושלמת של כתמי זיעה על החולצה החיצונית וחשוב לא פחות, מאפשרים לחום וללחות הגוף להתנדף.

חולצת הת'ומפסון מיוצרת בעזרת חומרים אנטי-בקטריאליים, מנדפי ריח והיפו-אלרגיים ולכן מדובר בחולצה היחידה כיום המספקת חסימה אינטגרטיבית מושלמת מזיעה. ומה לגבי כביסה? אין בעיה. תוכלו לכבס את החולצה, לייבש אותה במייבש ויתרה מזאת, החולצה ידידותית לסביבה.

כל מי שסובל מבעיית הזעה בבית השחי, מהקלה ביותר ועד למקרים קיצוניים קיווה למוצר כזה. מאידך, גם אלו הרוצים לשמור על חולצה יקרה או מחפשים הגנה נוספת באירועים מיוחדים, כגון חתונות, פגישות עסקיות, העברת תדרוכים וכדומה, ייהנו מהחולצה.
חולצת הת'ומפסון היא מתנה נהדרת, ופרקטית, לכל אירוע או חג.

מהיום תוכלו לשכוח מהופעת כתמי ועיגולי זיעה בבית השחי ולא פחות חשוב מכך, לא ייווצרו לכם כתמים דהויים וצהובים על הגופיות הלבנות ועל החולצות אותן אתם לובשים. כלומר, לא די בכך שחולצת הת'ומפסון היא חולצת טריקו איכותית ומחמיאה במיוחד היא גם תחזיק מעמד זמן רב משום שאינה מתכווצת וחסינה מפני הכתמים הנוצרים על החולצה באזור בית השחי.

מאז השקתה, החולצה נהנתה מהצלחה חסרת תקדים. היא נמכרת היטב ומצדיקה את ההשקעה הרבה שנדרשה ליצירתה. החולצה מגיעה בשלושה דגמים: צווארון עגול קלאסי, צווארון V וצווארוןV  עמוק. בנוסף, לאחרונה ייצרה החברה דגם מיוחד עבור נשים.

חופש. ביטחון. איכות. נוחות. כך אנו מגדירים את חולצת ה- ת'ומפסון שלנו.

מתי ואיך משתמשים?
במידה והנכם סובלים מהזעה בבית השחי או פשוט זקוקים לביטחון נוסף ביום מסוים, אירוע  או פגישה חשובה, חולצת הת'ומפסון היא הפתרון המושלם עבורכם. הטכנולוגיה המתקדמת והעיצוב הייחודי מסירים כל חשש מסימנים הנובעים מהזעה ומבטיחים לכם ראש שקט ואיכות ברמה שלא הכרתם.

החולצה, בעזרת טכנולוגיית ההידרו-שילד חסינת הזיעה, היא החולצה התחתונה היחידה כיום המספקת חסימה מושלמת מהזעה בבית השחי. אנו מבטיחים לכם, ומתחייבים עבורכם, לחסימה מושלמת של הזעה בבית השחי כדי שתוכלו לחוש בנוחות ובבטחון.

גם אנשים המזיעים מעט, ובוודאי אנשים המזיעים הרבה, ייהנו מחולצת ת'ומפסון, המעניקה לכם שלווה ואת האפשרות להרים ידיים בכל מצב ובכל אירוע.

את החולצה ניתן ללבוש מתחת לכל חולצה שתירצו וכך תהיו מוגנים ללא הגבלה. אנו בטוחים שמהר מאוד היא תהפוך לחולצת הטריקו התחתונה האהובה עליכם במיוחד.

חולצת הת'ומפסון מושלמת עבור לובשי מדים ועבור הציבור הדתי משום שהיא מגיעה בצבע לבן זאת בנוסף לכל יתרונותיה.

 

לקוחות מספרים...
  • "שלום רב,

אני משתמש בחולצות iDry שלכם מזה כחודשיים – שלושה.

המוצר הזה שינה לי את החיים !
אני מתאר לעצמי שזה ישמע מוגזם / טריק שיווקי למי שלא סובל מבעיית הזעה בכלל ובעיית הזעה מבית השחי בפרט. אבל זו האמת.
אני עד היום ניגש לשרותים במהלך היום, מרים את הידיים ונדהם כל פעם מחדש לגלות שאין לי סימני זיעה בכלל בבית השחי !!!
לפעמים אני ממש מופתע לגלות שלמרות יום שלם של פעילות ופגישות, למרות שאני מרגיש את עצמי מזיע מתחת לגופיה, עדיין אין סימנים על החולצה העליונה.

בתור אדם שהיה מסתובב עם 2 חולצות לפחות להחלפה בתיק (חולצה + חולצת גופייה מתחת לחולצה) ועוד 2-3 קבועות ליתר בטחון באוטו, קשה לי לתאר את תחושת החופש, הביטחון והשחרור של לדעת שאתה יכול ללכת עם חולצות בלי לפחד שכתמים ענקיים ישתלטו לך על בתי השחי.

פעם ראשונה מזה הרבה מאד שנים שאני מרשה לעצמי לקנות בקיץ חולצות שהם לא שחורות (-:
גיליתי גם שיותר נח לי ובטוח לצאת תמיד עם 2 חולצות עלי (חולצת ההזעה + כל חולצה אחרת) מאשר רק עם טישרט או כל חולצה אחרת. גם אם זה בערב וגם אם זה לא כל כך חם. יש לי תחושה שההגנה שחולצת ההזעה נותנת לי עובדת אפילו בפן המנטלי ולכן מהחוסר לחץ אני מזיע פחות.
דבר נוסף שגיליתי, ולא צפיתי אותו מראש, הוא שחסימת הזיעה כבר בטישרט ההזעה מונעת בלאי מאד גבוה בחולצות כפתורים שלי (שחלקם עלו לא מעט כסף) מה שלא רק מגדיל את זמן השימוש שלהם בצורה משמעותית אלא גם משחרר אותי מלהסתיר שינויי צבע קבועים שהיו לי כמעט בכל החולצות שלי בבתי השחי אחרי כמה חודשי שימוש בקיץ.

המחיר לחולצה אחת בהשוואה לטישרט רגיל אולי גבוה, אבל בהשוואה לאיכות חיים שזה מאפשר לי זה בפרוש priceless !!!

כשאני חושב על כל הנסיונות שניסיתי כל השנים להתמודד עם הבעיה (דאודורנטים שונים ומשונים, המנעות מתזונה ומשקאות, טיפולים אלטרנטיביים ועוד ועוד) אני לא יודע אם לצחוק או לבכות. נדמה לי שחוץ מניתוח ניסיתי כמעט הכל. ואני בטוח שאני לא היחיד. הבעיה הזו נשמעת מינורית למי שלא סובל ממנה, אבל היא מאד מאד מעיקה ומטרידה למי שכן סובל. לא מתים מזה, אבל לא נעים לחיות עם זה. במיוחד למי שנמצא בחברת אנשים כל היום ובמיוחד בקיץ הישראלי המהביל במישור החוף עם 80% הלחות מינימום.

אני חושב שהדרך הכי פשוטה ויעילה שלכם לקדם את המוצר תהיה פשוט לתת את החולצה הראשנה לאנשים במחיר הכרות סמלי. יותר מזה לא צריך. אני בטוח שכל מי שסובל מבעיית הזעה בבתי השחי לא יחשוב פעמיים אם לקנות את החולצות הבאות. אני יכול לספר על עצמי שמאז שאני משתמש בחלצות הזעה הללו אני תמיד מתחיל את ההתלבשות בבוקר איתה לפני הכל.

אני רוצה להודות לכם על המוצר ה 'קטן' הזה שבאמת שינה לי את איכות החיים מקצה לקצה.

אתם מוזמנים לפרסם באתר שלכם את התגובה שלי. זו תהיה הכרת התודה הקטנה שלי."

  • "בכנות, כשקניתי את החולצה רק קיוויתי שהיא תמזער את הבעיה אבל החולצה עלתה על כל הציפיות ולא רק שהיא מזערה את הבעיה, אלא גם שהיא חיסלה אותה לגמרי. לא משנה מה אני עושה, החולצה מונעת כל זכר להזעה. אני לובש כיום חולצות צבעוניות, אפילו בהירות, שלעולם לא הייתי לובש בעבר. אני גם לא מפחד יותר להרים את הידיים בגלל סימני ההזעה. המלצתי על החולצה לחברי וגם הם מאושרים מהבחינה. תודה רבה לכם על המוצר הנהדר הזה. הביטחון שלי מעולם לא היה גבוה יותר!".
  • "החולצות שלכם נהדרות, יותר טובות מכל מה שהייתי יכול לדמיין. תודה רבה! מוצר מושלם שעושה הבדל אמיתי בחיים של אנשים".
  • "ייצרתם חולצה מדהימה! רכשתי כבר כמה חולצות במהלך החודשים האחרונים ואני מת עליהן. אני עובד ככבאי והחולצות הללו שומרות אותי "יבש" באופן מלא ואף פעם לא הזעתי דרכן! מדובר בחולצה התחתונה הטובה ביותר שלבשתי אי פעם".
  • "החולצה סוף סוף פתרה לי את הבעיות שחוויתי מאז כיתה ז': לא ידעתי כיצד ניתן ללבוש בגדים נאים שלא יתלכלכו ויתכערו כתוצאה מכתמי זיעה עצומים באזור בית השחי. החולצה נוחה מאוד ועושה את העבודה מצוין. במידה וגם אתם סובלים כמוני מהזעה מוגברת בבית השחי, החולצה הזאת היא הפיתרון לתפילות שלכם".
  • "המוצר הזה אדיר!!! אני כבר לא חושש מהזעה בבית השחי. אני לובש חולצות בהירות כחולות וסגולות שלא לבשתי בחיים. מוצר מדהים! גם עברתי להשתמש בדאודורנט וזרקתי לפח את מיליון התכשירים נגד הזעה שצברתי עם השנים. בשורה התחתונה- המוצר הזה פשוט עובד!".
  • "רק רציתי לומר לכם שהחולצה הגיעה ושהיא באמת עובדת! אני רקדן סלסה ומדובר אצלנו בבעיה רצינית. אנחנו מזיעים המון בעת הריקוד והסימנים הנוראיים הללו בבית השחי הם משהו בלתי נמנע. או ככה חשבתי לפחות. תודה לאל שמצאתי את החולצה הזאת!".
  • "אני חושב שהחולצה הזאת אדירה, פשוט המצאה מדהימה. שתבינו, אפילו חשבתי לעבור טיפול בוטוקס כדי לעצור את ההזעה וכבר נפגשתי עם רופא. החולצה שלכם מנעה ממני להוציא המון כסף ולעבור סבל רב. תודה".
  • "המון תודה לכם. קבעתי כבר ניתוח לטיפול בבעיה הזאת ובזכותכם ביטלתי אותו".
  • "עבור אלה הסובלים מהזעת יתר, המוצר הזה עושה את כל מה שהוא מבטיח. מוריד את הכובע".
  • "החולצה מדהימה! אני סובל מהזעה מוגברת כבר מגיל 8 והחולצה הזאת באמת עושה את העבודה! אני מאוד מרוצה ממנה".
שאלות ותשובות

האם החולצה באמת חסינת זיעה?

  • כן! אחרת לא היינו קוראים לה "חסינת זיעה". העיצוב המוגן בפטנט (ממתין לאישור אצל רשם הפטנטים) כולל חומרים חסיני מים החוסמים באופן מלא את מעבר הלחות. חולצות אחרות עשויות להתהדר בתואר "חסינות זיעה" אבל בפועל, סתם מדובר בהצהרה ללא כיסוי. רבים מהמוצרים הללו כוללים פשוט שתי שכבות של כותנה או משתמשים בחומרים שפשוט נעלמים אחרי כביסה או שתיים. היתרון של הטכנולוגיה שלנו הוא השימוש בחומרים טבעיים שלא מאבדים את היעילות שלהם על פני זמן. זוהי הסיבה לכך שטכנולוגיית ההידרו-שילד היא חסינת זיעה ואנו מבטיחים, ומתחייבים, שהזיעה מבית השחי לא תעבור את החולצה שלנו!

 

האם ניתן לכבס ולייבש את החולצה? במילים אחרות, איך "מטפלים" בה?

  • כן. בדומה לחולצות תחתונות אחרות, גם את החולצה שלנו ניתן לכבס ולייבש במים חמים או קרים . אנו ממליצים מאוד לכבס את החולצה כשהיא הפוכה וזאת כדי לנקות לגמרי את החלק המיוחד סופג ומנדף הזיעה. כמובן שאפשר גם לייבש את החולצה בשמש. חשוב מאוד שלא להשתמש בכלל מלבין, או תחליפי מלבין, משום שהם עלולים לפגוע בטכנולוגיית חסימת ההזעה. בנוסף, אל תשלחו את החולצה לניקוי יבש, הכימיקלים הללו גם עשויים לפגוע בטכנולוגיה. חשוב גם שלא לגהץ את החולצה משום שהחום הישיר מהמגהץ עשוי להרוס את מנגנון ההגנה מפני זיעה של החולצה. בנוסף, על התווית בצווארון מופיעות הוראות הטיפול המלאות.

 

האם החולצה תתכווץ לאחר כביסה?

  • כל בגד שעוד לא עבר כביסה, יתכווץ מעט לאחר הכביסה. אנו משתמשים בכותנה איכותית מאוד (הייחודית לטכנולוגיית ההידרו-שילד ) כך שאחוז הכיווץ צפוי לעמוד רק על 3% בהשוואה לבגדים אחרים, שבדרך כלל מתכווצים ב-10-15%.

 

האם ניתן ללבוש את החולצה מייד לאחר שמוציאים אותה מהאריזה?

  • אנו ממליצים לכבס את החולצה קודם ללבישה בפעם הראשונה. הכביסה תהדק את סיבי החולצה ותהפוך אותה לרכה ונוחה יותר. מצד שני, אנו משתמשים בכותנה כה איכותית כך שגם במקרה ותחליט ללבוש את החולצה באופן מיידי, היא תהיה רכה ונוחה מאוד.

 

האם ניתן לישון עם החולצה?

  • אנו לא ממליצים לישון עם החולצה משום שלרוב, הזעת יתר בבית השחי אינה מופיעה בעת השינה.

 

כיצד ניתן ליצור עמכם קשר במידה ויש לי שאלות בנוגע להזמנתי?

  • אנא שלח לנו דואר אלקטרוני ל- [email protected].
  • הקלק כאן לעמוד ה"צור קשר".
  • שירות לקוחות טלפוני במספר 077-8270039

שביעות הרצון המלאה שלכם עומדת בראש סדר עדיפויותינו. אנא הרגישו חופשיים ליצור איתנו קשר בכל עת.

 

כתבה מהעיתון

סן דייגו, קליפורניה- (מארקט- ווייר, ה-15 באוקטבור, 2012): חברת וויליאמס ת'ומפסון, יצרנית של ביגוד תחתון ייחודי, מכריזה על "חולצת ת'ומפסון": חולצה ייחודית המיוצרת בעזרת טכנולוגיית ההידרו-שילד החסינה בפני זיעה.  את חולצת הת'ומפסון לובשים מתחת לכל חולצה רגילה וכך, נמנעים מסימני הזיעה. העיצוב החדשני משלב בין הסגנון והנוחות של חולצות-תחתונות איכותיות לבין טכנולוגיית ההידרו-שילד החסינה בפני הזעה. התוצאה היא חסימת זיעה מושלמת.

החולצה מיוצרת בארה"ב ומסווגת על ידי ה- FDA כמוצר רפואי. החולצה המיוחדת מיוצרת בהתבסס על פטנט ייחודי ומשלבת כותנה איכותית, רכה וקלילה עם חומרים מתקדמים ביותר ועמידים בפני מים, היוצרים יחדיו חסימה מושלמת של כתמי זיעה על החולצה החיצונית וחשוב לא פחות, מאפשרים לחום וללחות הגוף להתנדף.
חולצת הת'ומפסון מיוצרת בעזרת חומרים אנטי-בקטריאליים, מנדפי ריח והיפו-אלרגיים ולכן מדובר בחולצה היחידה כיום המספקת חסימה אינטגרטיבית מושלמת מזיעה. ומה לגבי כביסה? אין בעיה. תוכלו לכבס את החולצה, לייבש אותה במייבש ויתרה מזאת, החולצה ידידותית לסביבה.

נשיא החברה, בילי ת'ומפסון, וסגן הנשיא, רנדי צ'וי, חוו על גופם את ההשלכות האיומות של כתמי זיעה בגיל ההתבגרות, לא מפתיע בכלל בהתחשב בכך שמחקר על תכשירים נגד זיעה חשף כי אחד מכל מארבעה גברים סובל מהזעת יתר בבית השחי.

ת'ומפסון סיפר: "אנו נרגשים מאוד. יצרנו מוצרים לא יקרים ואפקטיביים מאוד עבור לקוחות החוששים ממצבים מביכים הנוצרים כתוצאה מהזעה מוגברת בבית השחי. אנו החברה היחידה בעולם המבטיחה הגנה מושלמת מפני הזעה ומציעים ללקוחות שלנו להיפטר מכל חששותיהם מכתמי הזעה מביכים באופן מיידי. אנו מקבלים משובים נהדרים מהלקוחות ומרגישים יותר ויותר בטוחים כי אנו עונים על צורך אמיתי. החולצה שלנו היא נוחה, מסוגננת והכי חשוב, הרבה יותר יעילה מכל מוצר אחר בשוק".

החולצות הללו הן המוצר שכל מי שסובל מבעיית זיעה קלה ועד קשה פילל אליו. מצד שני, גם אלו הרוצים לשמור על חולצה יקרה או מחפשים הגנה נוספת באירועים מיוחדים, כגון חתונות, פגישות עסקיות, העברת תדרוכים וכדומה, ייהנו מהחולצה. חולצת הת'ומפסון היא מתנה נהדרת, ופרקטית, לכל אירוע או חג.

מאז השקתה, החולצה נהנתה מהצלחה חסרת תקדים. היא נמכרת היטב ומצדיקה את ההשקעה הרבה שנדרשה ליצירתה. החולצה מגיעה בשלושה דגמים: צווארון עגול קלאסי, צווארון V וצווארוןV  עמוק. בנוסף, לאחרונה ייצרה החברה דגם מיוחד עבור נשים.

עוד על החולצה : חולצת הת'ומפסון נוצרה במטרה להוות פתרון אפקטיבי עבור הזעה בבית השחי ומעוצבת באופן מסוגנן ונוח. הטכנולוגיה הפועלת בלב החולצה היא טכנולוגיית ההידרו-שילד חסינת הזיעה היוצרת חסימה מושלמת מפני הופעת הזיעה על החולצה.

החלפות והחזרות

אנו כה בטוחים שתהיו מרוצים מהחולצה שלנו עד כדי כך שאנו עומדים מאחוריה ב-100%.

במידה ולא תהיו מרוצים מתפוקת החולצה, אתם רשאים להחזיר אותה באריזתה המקורית ולקבל החזר כספי מלא, עד 30 ימים מיום ההזמנה. בכדי להתחיל את תהליך ההחזרה\החלפה:

  • אנא שלחו לנו את מספר ההזמנה לכתובת הדואר האלקטרוני: [email protected] ציינו מספר הזמנה בשורת הנושא וכתבו במה אתם מעוניינים: החזרה או החלפה. אנא רשמו את המידע הבא בגוף המכתב:

-       מספר הזמנה.

-       סיבה להחזרה.

  • אנו נכסה את עלות שילוח המוצר החלופי אליכם. עלות השילוח של פריט שהוחזר מוטלת עליכם.
  • ארזו את החולצה או החולצות היטב לפני שאתם שולחים אותן. אנו לא נהיה אחראים לפריטים שנפגעו כתוצאה מהשילוח.
  • אנא כתבו באופן ברור את מספר אישור ההזמנה על האריזה עצמה.
  • אנא הכניסו לאריזה עותק של מספר אישור ההזמנה.
  • אנא הבטיחו כי אתם שומרים את מספר אישור הגעת המשלוח שלכם.
  • ההחזר הכספי יינתן דרך כרטיס האשראי שלכם בתוך 2-7 ימי עסקים.
תנאי משלוח

 

אספקת המוצרים שלנו ב iDry:

אנו מספקים את המוצרים לכל היישובים בארץ ובתוך גבולותיה.
את המוצרים שרכשתם אנו מספקים באמצעות דואר ישראל וחברת השליחויות צ'יטה. 
ההזמנה תסופק לכתובת שציינתם בהליך הרישום ככתובת אליה אתם מבקשים את אספקת המוצרים (המוצרים יסופקו לכתובת אחת בלבד).


מועד אספקת המוצרים ודמי משלוח:

ב- iDry אנו עושים את כל המאמצים על מנת שתוכלו להנות מוצרינו כמה שיותר מהר.
המשלוח מתבצע רק בימי עסקים בין הימים ראשון עד חמישי, בשעות 09:00-18:00.

דואר רשום בעלות של 15 ש"ח. אספקה תוך 10 ימי עסקים.

שליח עד הבית בעלות של 35 ש"ח. אספקה תוך 4 ימים עסקים.

איסוף עצמי ממשרדי החברה (בתאום מראש).

לקוחות מספרים

4.7 כוכבים מתוך 5
1 כוכבים
0%
2 כוכבים
0%
3 כוכבים
4%
4 כוכבים
18%
5 כוכבים
77%
49 תגובות
מעיין, 19.05.22
תקשיבו שהייתי סקפטית לגבי הגופייה הזו לא חשבתי שמשהו יכול לעזור בכלל. לא רציתי לקנות כי זה לא הכי זול ולא ידעתי אם יועיל או לא אבל זה הדבר הכי חכם בעולם מי שסובל מזיעה לקנות בלי לחשוב פעמיים זה יעיל ביותר סמכו עליי מדברת אחת שסבלה מזיעה ממש
גידי , 14.09.21
מוצר מעולה עובד פצצה אך לצערי יקר מידי
שולמית אלפא, 02.09.21
נהננו מאוד מהמוצר אך התאכזבנו מאורך השרוול הוא כנראה קצר או ארוך כי הוא מתגלגל כל הזמן ללמעלה ומאוד לא נוח
יוני, 25.07.21
חולצות באיכות מאוד גבוהה ומאוד עוזרות בזמן הזעה. הן כמעט כמעט מושלמות אך עדיין יש סיכוי קטן שכתמי זיעה יעברו לחלק הגבוה/נמוך איפה שהכרית לא מגיעה. עדיין ממליץ בחום למי שסובל מהזעת יתר באיזור בית השחי.
טל , 21.07.21
הגופיות האלו מדהימות. פתאום אפשר ללבוש כל חולצה בלי פחד להרים ידיים. תודה רבה!!
טען עוד תגובות ...

הרשמו לניוזלטר שלנו!

ותוכלו לקבל מדי חודש הצעות, המלצות ועדכונים

* שם מלא
* דוא"ל
סליחה, איקעה שגיאה. אנא נסו שוב.

אני מאשר/ת כי תהיו רשאים לפנות אלי באמצעות דיוור פרסומי (במיילים, מסרונים וכד') אין באמור בכדי להוות הסכמה לביצוע עסקה כלשהי. אני רשאי/ת לחזור בי מהסכמתי זו בכל עת.

האתר הזה מוגן על ידי reCAPTCHA Enterprise ו-Google מדיניות פרטיות ותנאי השימוש.

הזעת יתר iDry Israel

טלפון:
077-8270039
כתבו לנו:
[email protected]
עשו לנו לייק: