דרכי טיפול בבעיית הזעת יתר ברגליים

ישנם טיפולים רבים לבעיית הזעת יתר ברגליים בדיוק כמו שיש סיבות מרובות. באופן אידיאלי, אתה אמור להיות מסוגל לאתר את הסיבה המדויקת ולטפל בבעיה בהתאם. עם זאת, זה לא תמיד כל כך קל. במקרים קיצוניים, יש טיפולים רפואיים, כגון זריקות בוטוקס וניתוחים. להתייעצות עם רופא מומחה >>
למרבה הצער, זריקות יכולות להיות יקרות והניתוח לא תמיד יעיל.

הנה כמה טיפולים וטכניקות מניעה אותם אתם יכולים לנסות:

1. הטיפול הנוח והיעיל ביותר למניעה של הזעה בכפות הרגליים הוא שימוש בקרם ייחודי אשר תפקידו הוא למנוע את ההזעה בכפות הידיים ע"י וויסות פעולותן של בלוטות הזיעה. כל שיש לעשות הוא למרוח את הקרם בהתאם לצורך. התכשיר עמיד במיוחד ובעל פעילות ממושכת. למידע נוסף 

2.  Iontophoresis על הרגליים הוא טיפול המבוסס על גלים חשמליים. זה יכול להתבצע במרפאתו של הרופא או בבית שלכם.  במהלך ההליך, זרם חשמלי ישיר נשלח לתוך רקמות הגוף באופן רציף על מנת למנוע הזעה. PalmaDry

3. תרופות אלטרנטיביות, כגון שמן עץ התה, שמן זה הוא שמן אנטיבקטריאלי ואנטי פטרייתי וימנע בעיקר את הריח הרע של הזעת יתר ברגליים.

4. שמרו על כפות הרגליים נקיות! לשטוף אותן פעמיים ביום. שימוש בסבון אנטי בקטריאלי. תנו לרגליים להתייבש לפני שגורבים גרביים. על הגרביים להיות עשויות 100% כותנה או צמר. ישנן גרביים מיוחדות המיוצרות עבור אנשים עם כפות רגליים מזיעות. הן נועדו להגן על הרגליים מפני שלפוחיות ופטריות הבוהן.

5. לדאוג לנעליים חלופיות, ולהשתדל לנעול זוג שונה בכל יום. לשטוף את הזוג האהוב עליך לעתים קרובות ולשים תרסיס מתחת למדרסים. כדאי גם לקבל מדרס נעל עבור הגנה נוספת. ישנם מדרסים המסוגלים לספוג זיעה. אם הזיעה נספגת כראוי, הצטברות של חיידקים פוחתת.

6. זיעה יכולה לגרום לפטרייה בבוהן, יש לסתום את הנקבוביות בכפות הרגליים. ניתן לעשות זאת על ידי שפשוף אבקת טלק או אבקת אפיה על פני כל כף הרגל. אם אתם רוצים לנסות תרופות, אתם יכולים למצוא כמה אבקות לרגל עם תחמוצת אבץ. זה עוזר לשמור על רגליים מיוזעות יבשות ומונע ריח!

7. למרות שיש להקפיד כי הרגליים ינשמו, אין עליכם ללכת יחפים! אם אתם רוצים ללכת יחפים, השתדלו להישאר בתוך הבית שלכם. ודאו כי הרצפות נקיות. בכל פעם שאתם הולכים לים, יש לנעול זוג כפכפים.

עובדה ידועה היא כי רגליים מיוזעות יכולת לגרום לפטרייה בבוהן. ראשית, עליך להבין מדוע רגליים מיוזעות גורמות לפטרייה בבוהן מלכתחילה. פטרת נגרמת על ידי חיידקים הגדלים בסביבה לחה. כאשר כפות הרגליים לכודות בגרביים מלאות זיעה, חיידקים גדלים. ללא היכולת לנשום פטרת גדלה על הרגליים כתוצאה מכך.לכן, כדי למנוע פטרייה בבוהן, אתה צריך ללמוד איך להתמודד עם הזיעה.

המאמר עודכן לאחרונה בתאריך 8/31/2014

* שם מלא
דוא"ל
* טלפון
אני מאשר/ת כי תהיו רשאים לפנות אלי באמצעות דיוור פרסומי, אין באמור בכדי להוות הסכמה לביצוע עסקה כלשהי. אני רשאי/ת לחזור בי מהסכמתי זו בכל עת.
תודה על פניתך, נציגנו יחזור אליך בהקדם
סליחה, איקעה שגיאה. אנא מלאו כל הפרטים ונסו שנית.
מוצרים נלווים
מאמרים נוספים

מה זה הזעה בכפות הידיים

זיעה בכפות הידיים היא הצורה הנפוצה ביותר לאלו הסובלים מהזעת יתר. הזעה מוגזמת בכפות הידיים היא מצב קליני שבו מטופלים מתקשים בביצוע פעולות חברתיות ופונקציונליות יומיומיות.

קרא עוד

הזעה בכפות הרגליים

האם אתה מוטרד לעתים קרובות בשל הזעת יתר בכפות הרגליים? תופעה זו, למרות שאינה נראית לעין, מהווה מטרד הגורם אי נוחות, מבוכה ועשויי לזרז/ליצור פטרת בעור הרגליים.

קרא עוד

תסמונת המעי הרגיז - דרכי טיפול

אנו נציג כאן מספר דרכי טיפול לתסמונת המעי הרגיז אשר נרחיב עליהם בהמשך

קרא עוד

עולים על מדים

מדי א' הצהליים מיוצרים מחומר הנקרא דקרון (מטרתו לשמור על חום גוף), החיילים מחויבים ללבוש אותם בטקסים רשמים ,בהגעה לבסיס וחזרה הביתה. בכל המקרים מדובר בסיטואציות של עמידה מרובה ולעיתים עם ציוד כבד- מה

קרא עוד

הרשמו לניוזלטר שלנו!

ותוכלו לקבל מדי חודש הצעות, המלצות ועדכונים

* שם מלא
* דוא"ל
סליחה, איקעה שגיאה. אנא נסו שוב.

אני מאשר/ת כי תהיו רשאים לפנות אלי באמצעות דיוור פרסומי (במיילים, מסרונים וכד') אין באמור בכדי להוות הסכמה לביצוע עסקה כלשהי. אני רשאי/ת לחזור בי מהסכמתי זו בכל עת.

האתר הזה מוגן על ידי reCAPTCHA Enterprise ו-Google מדיניות פרטיות ותנאי השימוש.

הזעת יתר iDry Israel

טלפון:
077-8270039
כתבו לנו:
[email protected]
עשו לנו לייק: