הזעת יתר בפנים

ביטוי ליתר פעילות של מערכת העצבים הסימפתטית הוא הזעה מוגזמת בפנים ו/או פנים מסמיקות. תסמינים כאלה של הזעת יתר יופיעו בדרך כלל במהלך מפגשים חברתיים, אירועים מלחיצים, פגישות ועוד.

הזעת יתר בפנים, כמו צורות אחרות של הזעת יתר, היא הפרעת הזעה הקשורה לתקלה של מערכת העצבים הסימפתטית. מערכת זו כוללת את העצבים והסיבים העצביים שאין לנו שליטה עליהם. 

צורה זו של הזעת יתר אינה נפוצה כמו הזעת יתר בבית השחי, בידיים או ברגליים, ושלא כמו אלה, הזעה מוגזמת בפנים קשה מאוד להסתיר.

הבעיה אינה בלתי אפשרית לפתרון, כפי שאת/ה עשוי/ה לחשוב. ישנם צעדים בעזרתם ניתן למנוע או לפחות לדלל הזעת יתר בפנים. הדרך הטובה ביותר למנוע את הבעיה היא לגלות מה גורם לה מלכתחילה.

 

גורמים להזעת יתר בפנים:

הפרעה בבלוטת התריס היא אחד הגורמים השכיחים ביותר להזעת יתר בפנים. אם אתם חווים תסמינים אחרים, כמו עור יבש, עייפות/עצלנות או עיניים בולטות, אז אולי כדאי לבדוק את תפקוד בלוטת התריס.

כמובן שישנם הסברים אפשריים נוספים עבור הזעת היתר שלך . אם הנך שותה הרבה קפאין, או נוטל גלולות הרזיה, תזיע/י הרבה משום שממריצים הם לעתים קרובות גורם להזעה מוגברת. אם הנך סובל/ת מעודף משקל, אז קרוב לוודאי שאת/ה מזיע/ה יותר ממה שאת/ה צריך. לפעמים ניתן למנוע הזעה מוגזמת בפנים על-ידי שינוי פשוט, כמו שינוי בתזונה.

סיבות נוספות של הזעה מוגברת בפנים כוללות: סוכרת, השמנה, עישון, שתיה מרובה של קפה, מתח, אלכוהוליזם, ותרופות מסוימות כגון משככי כאבים או תרופות נגד דיכאון אשר יכולות לגרום להזעה כתופעת לוואי.

 

דרכי התמודדות מומלצים מחברת iDry

  • הטיפול שנמצא היעיל ביותר כיום להפחתה / מניעה של הזעת יתר בפנים ובקרקפת הינו קרם לחות לפנים מסדרת carpe. הקרם מתאים לשימוש יום יומי לכל מי שההזעה בפנים מפריעה לו: בני נוער, נשים וגברים בכל הגילאים, לאנשים הסובלים מהזעה בפנים ללא תלות עונתית, לאנשים הרוצים לשמור על מראה אסטטי ורענן באירועים, מסיבות ופגישות חשובות, עבור נשים כבסיס יומי לאיפור ולנשים הסובלות מגלי חום והזעה וכן לגברים הסובלים מהזעה בפנים ובקרקפת. 

  • נוסעים לחופשה/ רוצים לדעת שיש לכם פתרון מיידי נגיש וזמין עליכם בכל רגע נתון?! בדיוק בשביל זה פיתחה חברת carpe את מגבוני האנטי- פרספירנט  (נוגד זיעה) לעור הפנים. המגבונים הינם TOGO- לכל זמן ובכל מקום שתצטרכו, כדי להיפטר מזיעה! חבילה אחות כוללת 15 יח' גדולים, קלים לשימוש. המגבונים מפחיתים זיעה, נוגדי ריח טבעי ואפילו מעניקים לחות והזנה לעור.

  • כמוסות BioDry, טיפול טבעי בזיעה המופיעה במהלך היום ללא מאמץ (הזעה ספונטנית) ובהזעת לילה. הפורמולה מכילה צמחים שמאזנים את המערכת ההורמונלית, המטבולית וכן את מערכת החיסון ובכך מונעת הזעת יתר.

  • SPIRIAL ג'ל, סבון פנים טבעי וללא אלומיניום מסדרת SVR. ייחודי לניקוי יסודי של עור הנוטה להזעת יתר ולמניעת ריחות לא נעימים. מתאים לשימוש על עור הקרקפת, הפנים ושאר חלקי הגוף

 לפתרונות נוספים לחץ כאן

 

המאמר עודכן לאחרונה בתאריך 1/4/2022

* שם מלא
דוא"ל
* טלפון
אני מאשר/ת כי תהיו רשאים לפנות אלי באמצעות דיוור פרסומי, אין באמור בכדי להוות הסכמה לביצוע עסקה כלשהי. אני רשאי/ת לחזור בי מהסכמתי זו בכל עת.
תודה על פניתך, נציגנו יחזור אליך בהקדם
סליחה, איקעה שגיאה. אנא מלאו כל הפרטים ונסו שנית.
מוצרים נלווים
מאמרים נוספים

פתרונות להזעת יתר

הזעת יתר היא תופעה מטרידה ונפוצה, אשר גורמיה אינם ברורים דיים, ולכן עדיין לא נמצאה לה תרופה אשר תמגר אותה לחלוטין. לעומת זאת, ישנן מספר שיטות טיפול מוכחות להפחתת הזעת היתר

קרא עוד

הזעת יתר – מידע ודרכי טיפול

הזעה היא אחת הדרכים לווסת את טמפרטורת הגוף שלנו – אידוי של הזיעה היא דרכו של הגוף להגן עליו מפני סביבה חמה

קרא עוד

מהי הזעת יתר?

כולנו מזיעים וטוב שכך. אנחנו משחררים רעלים דרך הזיעה, מסייעים לגוף להתנקות ובעיקר, מקררים אותו באמצעות הזיעה. הזיעה חשובה לבריאותו של האדם גם אם היא לא נעימה ונוחה, אבל יש מקרים בהם היא מוגזמת. מעבר ל

קרא עוד

הזעת יתר בפנים – דרכי טיפול

אם הנך סובל/ת מהזעת יתר בפנים, הדבר הראשון שצריך לעשות הוא לשוחח על כך עם רופא ו / או רופא עור. הם יוכלו לספר לכם על הטכניקות האחרונות, טכנולוגיות וטיפולים להתמודדות וריפוי של ההפרעה.

קרא עוד

הזעת יתר בזמן לחץ, מתח וחרדה

הזיעה עלולה להופיע כאשר אנו מתוכננים לשאת נאום מול קהל, נמצאים בראיון עבודה, במהלך בחינה מלחיצה או קשה, כשאני עצבניים ולחוצים וכן באמצע פגישה חשובה.

קרא עוד

הזעה בחתונות

הערב הזה, שכל כך חיכיתם לו, לא יכול להיות מושלם אם "עיגולי זיעה" יתחילו להופיע על החולצה שבחרת ללבוש

קרא עוד

הרשמו לניוזלטר שלנו!

ותוכלו לקבל מדי חודש הצעות, המלצות ועדכונים

* שם מלא
* דוא"ל
סליחה, איקעה שגיאה. אנא נסו שוב.

אני מאשר/ת כי תהיו רשאים לפנות אלי באמצעות דיוור פרסומי (במיילים, מסרונים וכד') אין באמור בכדי להוות הסכמה לביצוע עסקה כלשהי. אני רשאי/ת לחזור בי מהסכמתי זו בכל עת.

האתר הזה מוגן על ידי reCAPTCHA Enterprise ו-Google מדיניות פרטיות ותנאי השימוש.

הזעת יתר iDry Israel

טלפון:
077-8270039
כתבו לנו:
[email protected]
עשו לנו לייק: