הרשו לי לספר לכם סיפור על מנכ"ל חברה גדולה, שאף פעם לא הציג בפני הקולגות שלו מצגות, מסר הרצאות, או הרים כוסית לחיים. הסיבה לכך הייתה פשוטה אך די מביכה. המנכ"ל סבל מהזעת יתר בבית השחי, והתבייש להרים את ידיו, מחשש להופעת כתמי זיעה מביכים.

המנכ"ל הזה הוא אני. אחרי אין ספור ניסיונות לטיפול, דאודורנטים למיניהם, טיפולים הוליסטיים, ומה לא, נחשפתי לטיפול בוטוקס עבור הזעת יתר. בוטוקס? חשבתי לעצמי, אני לא סלב שמנסה לנפח את השפתיים, אני לא זקן שמנסה למלא את הקמטים, אני בסך הכל מנכ"ל הסובל מהזעת יתר. ובכל זאת, בעידוד המשפחה ובסביבה הקרובה, החלטתי לתת לטיפול הבוטוקס צ'אנס. צ'אנס שהסתבר כזריקת המזל שלי.

התהליך היה פשוט ולא טורדני בכלל. דבר ראשון, קבעתי תור לרופא במרפאה המתמחה בהזרקת בוטוקס עבור הזעת יתר. כשהגעתי לשם, מקום פרטי ואינטימי, הוסבר לי בפרוטרוט על התהליך. לאחר מריחת חומר אלחוש, ובעזרת מחט דקיקה, הרופא מזריק כמויות קטנטנות של בוטוקס אל אזורים מוגדרים מראש, וכאשר הבוטוקס חודר את מעטפת העור העליונה, הוא חוסם את הפרשת הכימיקל האחראי על ניהול בלוטות הזיעה בגוף, ומשאיר את האזור יבש.

לאחר שהובהר לי היטב כי תופעות הלוואי הן קלות וחולפות (בעיקר אדמומיות באיזור ההזרקה למשך כמה שעות), התחלנו בטיפול. אמנם חשתי עקצוצים, אך לא כאבים חדים כמו שדמיינתי. לאחר הטיפול, נקבע לי תור לטיפול נוסף בעוד 10 חודשים.

לאחר סוף השבוע, הלכתי לעבודה בחשש – האם הטיפול עזר? כל חצי שעה הלכתי למראה לבדוק, ולא האמנתי למראה עיניי. הזעה נעלמה! לא היו כתמים! האושר היה ספקני במקצת, האם זה יחזיק מעמד? האם אני הולך להזיע במקומות אחרים? אבל לא, כעת, יותר מ-8 חודשים אחרי הטיפול, הוא עדיין מחזיק מעמד. הוסבר לי, שמכיון שבלוטות הזיעה בהן הטיפול התמקד, הן בעצם אחראיות רק על כמה אחוזים מהזיעה הטבעית של הגוף, הגוף אינו חש את הצורך לפצות את עצמו על ידי הזעה מוגברת באזורים אחרים.

שבוע שעבר עמדתי בפני 100 מלקוחות החברה, מסרתי הרצאה, והצגתי מצגת מושקעת על התפתחות וצמיחת החברה, ללא כל חשש מהנפת הידיים ומהרמת כוסיות לחיים.

אז אם רציתם לדעת האם חיי השתנו? כן. בהחלט. חיי השתנו לטובה, ואני מאחל גם לכם את אותו הדבר.

המאמר עודכן לאחרונה בתאריך 7/10/2018

למידע נוסף אודות הטיפול בבוטוקס

* שם מלא
דוא"ל
* טלפון
אני מאשר/ת כי תהיו רשאים לפנות אלי באמצעות דיוור פרסומי, אין באמור בכדי להוות הסכמה לביצוע עסקה כלשהי. אני רשאי/ת לחזור בי מהסכמתי זו בכל עת.
תודה על פניתך, נציגנו יחזור אליך בהקדם
סליחה, איקעה שגיאה. אנא מלאו כל הפרטים ונסו שנית.
מאמרים נוספים
טיפול באמצעות מכשיר miraDry

טיפול במכשיר מירה דריי

מירה דריי (miraDry) הוא מכשיר חדשני, ראשון מסוגו בעולם המשמש כפתרון לא פולשני, בטוח ויעיל לטיפול בבעיות של הזעת יתר בבית השחי.

קרא עוד

בוטוקס להזעת יתר

בעת הטיפול בהזעת יתר הזרקת הבוטוקס פשוט חוסמת את העצבים בבית השחי שגורמים להזעת יתר ובכך מונעת הזעה באזור זה.

קרא עוד

טיפול בוטוקס להתמודדות עם הזעת יתר

הבוטוקס הוא מעין תרופת הפלאים לסובלים מהזעת יתר בבית השחי, הידיים, הרגליים, הראש והפנים. הטיפול בבוטוקס הוא על ידי הזרקת החומר בצורה רדודה מתחת לפני העור

קרא עוד

הרשמו לניוזלטר שלנו!

ותוכלו לקבל מדי חודש הצעות, המלצות ועדכונים

* שם מלא
* דוא"ל
סליחה, איקעה שגיאה. אנא נסו שוב.

אני מאשר/ת כי תהיו רשאים לפנות אלי באמצעות דיוור פרסומי (במיילים, מסרונים וכד') אין באמור בכדי להוות הסכמה לביצוע עסקה כלשהי. אני רשאי/ת לחזור בי מהסכמתי זו בכל עת.

האתר הזה מוגן על ידי reCAPTCHA Enterprise ו-Google מדיניות פרטיות ותנאי השימוש.

הזעת יתר iDry Israel

טלפון:
077-8270039
כתבו לנו:
[email protected]
עשו לנו לייק: